Jan Pouzar

Jan Pouzar

DaidaLos
Potetovaný, dobrovolně skoro holohlavý blázen a snílek, co má rád hlínu (odborně zeminu)...

Rady a porady na téma jak jezdit....

Jméno / odeslat anonymně
Opište prosím kontrolní kód "8416"
:-):-D:-D:-P:-O:-(:-B:-/:-o;-)B-):-X>-)]-|[-][-]love
http://www.youtube.com/watch?v=K-8iVjfbLd4
taky jedno video ze tří jízd... :D
DaidaLos
MR :Fakt super Strelec
Lol ještě odkaz :DDD. http://www.youtube.com/watch?v=iGFdZn1CLVc
Lol ještě odkaz :DDD. http://www.youtube.com/watch?v=iGFdZn1CLVc
No a pro pobavení :D. Konec ježdění na trenažéru (trackmanie) a hurá do reality :D. První řídím já, druhý Cuc21
No tak jsem si vyšetřil kousek času a tady je :D. Utahování stoupavých a klesavých zatáček :D. Na kvalitu nekoukejte zas tolik toho času nebylo :DDD. http://www.youtube.com/watch?v=wAiuZXXNQls Střelec
Čus ovšem v některých případech, hlavně když za zatáčkou hned následuje ostrá do protipohybu je možná lepší ji vzít víc prostředkem. Ztratím na ni rychlost a vytvořím si prostor pro následující zatáčku. Nemusím tak brzdit těsně před ní a líp si rozvrhnu průjed. Střelec
Zatáčka do kopce i z kopce: jezdím je na vnější (vzdálenější) straně, aby se neztrácela rychlost. Čím blíž a plynuleji projeté, tím méně se ztratí rychlost, která je za zatáčkou vždy potřebná. Obecně je plynulost u hlíny důležitá, bezdím jen, když je to opravdu potřeba.
DaidaLos
Chtělo by to umístit na youtube nějaký videa s ukázkama, ale mě se nějak nedaří nahrát AVI video na youtube... Škoda.
DaidaLos
Souhlasím se Střelcem, taky mám brzdu na jiným tlačítku (já na levém shiftu), abych mohl pod plynem i brzdit. Třeba když jsou ostré otočky o 180 stupňů, jedu je pod plynem a jen rychlost koriguju zároveň brzdou. A mačkat naráz 3 kurzorový tlačítka je o vykloubení prstů... :D A na asfaltu je plyn s brzdou dohromady nutností.
Je dobrý mít brzdu ještě na jiným tlačítku než na šipce. Líp se tam srovnaj prsty a dá se občas využít zároveň s plynem na hezký a efektní ale i efektivní slajdy. Já ji mám na levou ruku a osvědčilo se :D Střelec
Když je esíčko,ku příkladu z kopce,což znamená že jedna zatáčka navazuje na druhou,je lepší pro tento případ nejezdit první zatáčku vnějškem,ale vnitřkem,tak aby po projetí první zatáčky auto mělo snahu jet rovně do druhé zatáčky.
Nezapomeňte před první zatáčkou snížit rychlost,aby vám auto neskočilo do te druhé zatáčky ale plynule sjelo kopec
DaidaLos
ani ne ale jsem tak zvyklej,jinak jezdím jak kokot :-)
wow, máš nějaký malý prsty :)))
wow, máš nějaký malý prsty :)))
Týjo a nemáš tam přeplníno? smiley
21.11.2010 16:11:01
janpouzar
1
Podmínky členství v klubu: mít rád hlínu, žádné jiné podmínky nejsou... Hlavně FREEDOM!!! :D
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one